Saturday, July 2, 2011

i've nothing

mungkin sukar untuk terima hakikat dengan orang yang kita benar-benar sayang tu da pergi. tapi apa kan daya, aku tak mampu mengubah segalanya kerana semua sudah berakhir. hanya takdir yang menentukan perjalanan dan arus yang aku harus tempuhi,.biarlah hati ini sering saja disakiti. benarlah,kebahagiaan tu sementara, tiada yang kekal di dunia. aku rela melepaskan semua pergi dalam genggaman yang kuat. namun, hakikat hati aku rela melepaskan pergi.lama aku menanti saat begini, salah ku juga kerana membuat keputusan yang terburu-buru dan tidak menjaga tingkah laku yang baik. hari ni adalah pengorbanan aku. aku reda, aku pasrah, terima kasih dunia mengajar aku segalanya,baik kehidupan, agama, kejayaan, pengorbanan, dan kasih sayang, tiada makna lagi bagi aku. sekian

No comments:

Post a Comment